LOGIN

Reference

Výběr realizovaných projektů

Most-Litvínov

rekonstrukce tramvajové trati


Tento projekt je teprve ve výstavbě. Jedná se o demontáž a následnou montáž šikmého řetězovkového vedení. Jedná se o vzácný a technicky obtížný způsob upevnění nosného lana. Stavba je rozdělena do vícero etap, kdy Elektroline momentálně pracuje na první etapě. Předpokládaný termín ukončení je v roce 2022.

Poříčany

TV Poříčany - Velim


stavba ještě není ukončena

naším zadáním na této staavbě je výměna sloupů a modernizace trakčního vedení v rámci modernizace koridoru Praha - Kolín

předpokládaný termín ukončení je v roce 2020

Bělá nad Radbuzou

osvětlení


Firma Elektroline byla odpovědná za dodávku a montáž veřejného osvětlení v železniční stanici Bělá nad Radbuzou.

Kdyně

osvětlení


Firma Elektroline byla odpovědná za dodávku a montáž veřejného osvětlení v železniční stanici Kdyně.


Klenčí pod Čerchovem

osvětlení


Firma Elektroline byla odpovědná za dodávku a montáž veřejného osvětlení v železniční stanici Klenčí pod Čerchovem

Pardubice

rekonstrukce TBUS křižovatky Na Veselce


generální rekonstrukce křížení TBUS tratí v tahovém provedení

Teplice

Modernizace trakčního trolejového vedení trolejbusové sítě MHD Teplice


Namontováno tzv. „3x3x3“ tedy, 3 ks elektrických výhybek, 3 sjezdových a 3 křížení trolejbusového vedení. Dodávka a montáž moderních trakčních armatur.

Řetenice

EOV


Firma Elektroline a.s. byla odpovědná za kompletní dodávku a montáž automatického systému elektrického ohřevu výměn (EOV) vč. řídícího rozváděče RDOOS/EOV v železniční stanici Řetenice.


Utrecht

Sunny line


Jde o rekonstrukci trakčního vedení dvou úseků tramvajové tratě:

- úsek C-3 km dvoukolejně

- a úsek D-7 km dvoukolejně

TV bylo v celém úseku dvoukolejné tratě cca 10km demontováno ( ELL, Colas Rail, K+M), stožáry jsou ponechány stávající.

Práce jsou  prováděny ve dvou pracovních skupinách a směnách (ranní, odpolední).  Pracují 4 montážní skupiny, kdy  na Tv pracuje 20 – 24 lidí.

Z důvodu krátké doby výstavby byla všechna ramena předmontována ve výrobním závodě Elektroline dle předem připravené dokumentace. Příprava dokumentace a jednání ohledně systému probíhaly již od začátku roku 2020

Montáž nového TV,

  • Řetězovkové vedení NL+TD
  • Zavěšeno GFG řetězovková ramena, drážní systém 150 cm , včetně dvou tunelů, snížený systém řetězovky na 40cm
  • Kotvení Tensorex




Czestochowa

Smyčka Raków


dodávka materiálu pro trakční vedení

Freiburg

Neue Messe Freiburg


Dodávka materiálu a montáž trakčního tramvajového vedení včetně trakčních sloupů.


Plzeň

DEPO


Firma Elektroline byla odpovědná za opravné práce a rekonstrukci trakčního vedení ARCAS-EL v depu kolejových vozidel Plzeň.